Aquasports Lloret

Centre esportiu d'última tecnologia i piscina olímpica, preparada per acollir estades de turisme esportiu professionals i d'élit

Coneix Aqua & Sports Lloret

Aqua & Sports, la piscina Olímpica de Lloret de Mar obre les seves portes al gener del 2014, després d’una llarga espera per part de la població de Lloret. Amb l’obertura de la piscina olímpica, es completa la zona esportiva del municipi que compta entre les seves instal·lacions amb pistes d’atletisme, camps de futbol, etc.

Però Aqua & Sports no és només una piscina olímpica, si no també un club esportiu on poder practicar fitness, gaudir amb les nostres activitats dirigides i cremar adrenalina amb cycling al ritme de la música i de la mà d'un equip de grans professionals.

El centre esportiu posa les seves instal·lacions a disposició de tothom: famílies, particulars, esportistes professionals i equips. Amb una piscina de mides olímpiques, sales de fitness, cycling i activitats dirigides, infermeria i cafeteria automàtica, aquests equipaments són la millor opció per practicar esport amb la major eficiencia i seguretat.

L'equip humà està format per professionals de l’esport amb gran experiència. T’assessoraran en tot moment per assolir els teus objectius. I si et cal, pots demanar un entrenador personal.

En definitiva Aqua & Sports és el centre esportiu de Lloret de Mar on el servei, la tecnologia i la salut van de la mà.

Fitxa tècnica:

• Centre esportiu d’11.000 metres quadrats
  • Piscina olímpica de 50 m de llarg i 25 d’ample
  • Vas mòbil de 9m
  • Capacitat de públic: 560 persones
  • 2 vestidors per homes
  • 2 vestidors per dones
  • 2 vestidors per col·lectius (homes)
  • 2 vestidors per col·lectius (dones)
  • 1 vestidor per a persones amb mobilitat reduïda
  • 1 sala de fitness de 400 m amb estacions Matrix: Cardiovasculars, musculars i pes lliure
  • 1 sala de ciclisme indoor (cycling)