LAB - LOCALITZA: turisme i productes agroalimentaris locals

Creació de nous productes turístics, paquets, experiències, propostes... innovadors al voltant dels productes agroalimentaris locals.

Reemprenem la feina del grup LAB-LOCALITZA

Iniciat per Josep Gesti fa 245 dies

Hola a tots/es,

A la trobada del grup LAB-Localitza que vam tenir el juny passat a Santa Coloma, vam quedar que després de l'estiu reemprendríem la feina en les tres línies de treball que vam iniciar:

1. Productes a desenvolupar pels membres del grup: hi havia diverses iniciatives (Turismon:  pack de diversos dies per la Selva per grups combinant activitat, gastronomia, experiències…; onvaig.cat: inclusió de nous menús tematitzats a les seves propostes; Atri: complementar les rutes amb experiències presentades a la trobada; etc.). si heu avançat en aquests productes estaria molt bé que ho expliqueu responent a aquesta discussió.

2. Proposta per autocaravanistes vinculada al producte agroalimentari local: proposem de fer una comissió per treballar amb els ajuntaments una proposta de promoció "en destí" dels productes i activitats lligades a productes. Ens agraria saber qui estaria interessat a participar en aquesta comissió per poder lligar agendes.

3. Tallers/formacions sobre confecció de preus en productes turístics i sobre identificació del target de clients (“Quines preguntes m’he de fer per saber qui és el meu client?”): estem preparant una o dues càpsules formatives per al mes de novembre per tractar aquests dos aspectes.

Esperem el vostre feedback!

A reveure

Pep Gesti - LOCALITZA