LAB - Domus: Turisme Gastronòmic

LAB - Domus: Turisme Gastronòmic

Hibridació al voltant del patrimoni gastronòmic utilitzant la Domus Sent Soví com a centre aglutinador d'experiències

Proposta i exemple d'hibridació gastronomia i robòtica educativa

Hola! 

Sóc en Marc, el noi que el segon dia d'Hibritur va venir i us va parlar dels campus de robots... 

Bé, primer de tot m'agradaria fer-vos una proposta pel tema de proposar un dia que a tots ens vagi bé...per què no ho fem a través d'un doodle?? L'heu fet servir? Allà es proposen dies i que la gent vagi posant els dies que li va bé. 

Per altre costat m'agradaria comentar-vos que en els campus d'aquest any ja estic introduïnt un exercici on hibridem gastronomia catalana i robòtica! L'exercici consisteix en recollir calçots (de paper matxé ) amb el robot que han montat els nens i un cop recollit han de fer el recorregut fins a la salsa de romesco i cap a la boca (tot això sobre un camp  de joc). En aquest cas és un exercici en el que els nois i noies han d'aprendre a programar el robot per a què segueixi una linia, però això mateix es pot fer amb moltes altres coses, i crec que aquesta aportació, un clar exemple d'hibridació, us podia ser interessant. 

Fins i tot, els robots es poden programar i es podria arribar a hibridar amb gastronomia real, o barrejar-ho amb la gastronomia per tal de fer-ne un producte turístic (tot i que el que us comento dels calçots, ja podria ser un bon producte turístic). 

Què us sembla???

Ja us penjaré un video quan ho fem en el campus!