FIRA ESTOC SHS

Sant Hilari Sacalm.- Firaestoc, la fira dels comerciants i empresaris turístics de Sant Hilari, arriba a la seva sisensa edició, que se celebra aquest dissabte, 4 de juliol. I arriba amb novetats, com ara la Batucada dels Guillables (plaça Porxada, 11:30 hores) i, probablement la més destacada, la pluja d’euros que caurà, a les 12:00 del migdia a la plaça Moragues. Els diners que aconsegueixin pescar els assistents hauran de ser gastats en alguna de les parades de la fira i els afortunats tindran temps per a fer la despesa fins a les 21 hores del mateix dissabte.

Més tard arribaran degustacions de sangries afruitades i els entreteniments d’embotits (13:00 hores), l’hora del vermut (14:00) i, a la tarda, la demostració de gintònics i còctels (18:30) i la demostració de gastronomia local, per acabar amb el sorteig de targetes regal de 50€ cadascuna i la gran desfilada de pentinats, maquillatge i decoració floral (20:00). Totes aquestes activitats tindran com a epicentre la plaça General Moragues, on hi haurà instal·lades les parades que participen a la fira (també n’hi haurà a la plaça Gravalosa). 6a Fira Estoc-1.jpg FIRA ESTOC SHS