EXPOSICIÓ I CONCURS DE MONES DE PASQUA DE LA SELVA

La Pastisseria Masó de Sant Hilari guanya el segon concurs de mones de Pasqua de la Selva

La mona elaborada pel pastisser Josep Masó s'emporta el premi, per segon any consecutiu, del concurs organitzat per la Federació de Comerç de la Selva i el Gremi de Pastissers Artesans de Girona.

Una mona amb temàtica daliniana, realitzada pel pastisser Josep Masó de Sant Hilari Sacalm, ha resultat la guanyadora de la segona edició del concurs de mones de Pasqua organitzat per la Federació de Comerç de la Selva i el Gremi de Pastissers Artesans de Girona. El veredicte es va fer públic ahir dijous en un acte a la Sala dels Roders del Museu Guilleries de Sant Hilari. D'aquesta manera, la pastisseria Masó revalida, per segon any consecutiu, la primera posició en el concurs, el premi del qual ha estat un xec valorat en 500 euros,.

Com en l’edició anterior, enguany s’hi han presentat un total de quatre establiments. Es tracta de la pastisseria Ayma d'Arbúcies (2n classificat), la pastisseria Trias de Santa Coloma de Farners (3r classificat), i la pastisseria Noguera de Vilobí d'Onyar (4t classificat). Des del dilluns 30 de març fins ahir dijous les mones van estar exposades al públic a la mateixa sala on es va donar a conèixer el resultat del concurs.

Pel que fa al jurat, ha estat format per Joan Viñolas, regidor de promoció econòmica de Vilobí d’Onyar; Anna Agulló, tècnica de Turisme i Medi Ambient de Sant Hilari Sacalm; Anna i Jordi Mir, de la Pastisseria Mir d’Arbúcies, i Carles López, gerent de Comercial Sarrats, de Santa Coloma de Farners.

Un cop finalitzat l’acte va tenir lloc un espectacle d’animació infantil a la plaça Porxada a càrrec de “Fefe i companyia”, un berenar amb pa de pessic i xocolata, i la destrossa de la mona de la pastisseria Ayma d’Arbúcies per part dels nens i nenes. DSC_0149_1500x1000.jpg