TARGETA JOVE SANT HILARI SACALM

L'associació Comerç i Turisme Sant Hilari Sacalm va presentar, una nova iniciativa per dinamitzar el teixit comercial local: el Carnet Jove de Sant Hilari, una eina que ofereix avantatges als joves d’entre 14 i 30 anys i que els vol recordar que “també es poden consumir productes de qualitat al municipi”El carnet ofereix avantatges, en forma de descomptes, en el consum de productes culturals, de formació i activitats d’oci i preveu descomptes en productes que venen els comerços de Sant Hilari. La iniciativa compta amb el suport de l'Ajuntament.

El Carnet ja es pot tramitar a la Casa de Cultura, a la plaça Gravalosa, aportant una fotocòpia del DNI, un telèfon de contacte i una adreça de correu electrònic (el tràmit té un cost de 2€). La iniciativa pretén posar en valor el comerç local i fomentar l'hàbit de compra de productes de qualitat entre els més joves. Així mateix, Comerç i Turisme també va presentar la el nou disseny de la tarja de fidelització de clients, que també ofereix avantatges per comprar a les botigues de la vila.